Rozliczenia pracowników

Zajmujemy się także rozliczeniami pracowników:

  • prowadzaniem ewidencji ubezpieczonych, sporządzaniem zgłoszeń do ubezpieczenia,
  • sporządzaniem miesięcznych deklaracji rozliczeniowych dla ZUS oraz dla pracowników,
  • przekazywaniem deklaracji do ZUS drogą elektroniczną,
  • sporządzaniem informacji o zatrudnieniu (Rp-7),
  • rozliczaniem zasiłków,
  • rozliczaniem ekwiwalentów za niewykorzystany urlop wypoczynkowy,
  • rozliczaniem delegacji służbowych,
  • ewidencją i rozliczaniem wypłat z tytułu umów cywilnoprawnych,
  • sporządzaniem świadectw pracy,
  • rozliczaniem kwot zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzaniem deklaracji związanych z tym PIT-4, PIT11,
  • sporządzaniem innych informacji i powiadomień wymaganych przepisami prawa bądź żądanych przez pracodawcę.